Tarih : 25-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
İş Dünyası
Deniz sitesi el birliğiyle güzelleştirlecek
Deniz sitesi el birliğiyle güzelleştirlecek
Yayınlanma Tarihi : 19.07.2017 00:00
Bu haber
928
defa okundu
Deniz Sitesi Uğur Mumcu Caddesi 51. Sokak işletmecileri belediye yetkilileri ile bir araya geldi. Deniz Sitesi sorunlarının konuşulduğu toplantıya belediye Fen İşleri müdürü, Zabıta Müdür, Temizlik İşleri Müdürü , Park ve Bahçeler Müdürü katıldı. Toplantıda Deniz Sitesi işletmecileri söz alarak trafik, temizlik ve diğer sorunları dile getirdiler. Uğur Mumcu Caddesinin yapımı ile ilgili açıklama yapan Fen işleri Müdürü , konuyla ilgili bir kaç defa işletmecilerle görüştüklerini ve imkanlar çerçevesinde bu bölgede önemli hizmetlere imza atmayı sürdüreceklerini söyledi. Temizlik işleri müdürü, deniz sitesinde ve özellikle Uğur Mumcu Caddesinde işletmeci ve mahalle halkıyla birlikte hareket edip daha temiz bir caddeyi elbirliğiyle sağlayacaklarını belirtti. Konuyla ilgili söz alan işletmeciler işlerinin gece 3 civarında bittiğini gece saat 3'ten sonra çöp aracının Uğur Mumcu Caddesinden geçerek çöplerin toplanmasını istediler. Bu konuda karşılıklı görüş alışverişinde bulunarak caddenin temizliği konusunda hassas davranılacağını, her iki tarafında bu konuda duyarlı olunması kararı alındı. Zabıta Müdürü , belediye bu konuda üstüne düşeni yapacaktır. Zabıta Müdürü, Çöp aracının geçişinden sonra caddeye çöp bırakılarak ilgili cezai işlem uygulanacağını belirterek uğur mumcu caddesinin trafiğe kapatılacağını belirtti. Şimşek, sokakta dolaşan hayvanlara sahip çıkılması gerektiğinin özellikle hasta ve küpesiz olanların barınağa verilmesi gerektiğini belirtti. bu konuda büyükşehir belediyesi halk masası arandığı takdirde küpesiz hayvanları hemen gelip alıyorlar. Halk masasına vatandaşlarımız ulaşabiliriler. Park ve Bahçeler Müdürü Perihan Çevikel, motosiklet ve diğer araçların Uğur Mumcu Caddesinde kurulan çiçek sulama sistemini 3-4 defa tahrip ettiğini belirterek herkesin el birliği ile bu caddeyi güzelleştirilmesi gerektiğini ve yapılan hizmetlere sahip çıkılması gerektiğini sözlerine ekledi. Toplantıda istişareler sonucunda Uğur Mumcu Caddesini trafiğe kapatılması konuyla ilgili kış mevsimine yakın bir toplantı daha yapılması, çöp aracının saat 3 civarında Uğur Mumcu Caddesinden geçerek çöpleri toplaması, Uğur Mumcu Caddesi 51. Sokak ve sahil kenarının el birliği ile temiz tutulması kararlaştırıldı
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
İş Dünyası
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
İş Dünyası
HESOB Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İş Dünyası
'Ekonominin çarkları Dönmeye Başladı'
İş Dünyası
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre