Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Yerel
Arsuzda turizme katkı sunacak iki dev yol projesi
Arsuzda turizme katkı sunacak iki dev yol projesi
Yayınlanma Tarihi : 30.05.2017 00:00
Bu haber
1430
defa okundu
Geçtiğimiz günlerde yapılan olağan genel kurulunu gerçekleştiren Arsuz İşadamları Derneği(ARİAD)’nin yönetim kurulu, başkanları Adnan Ağır ile birlikte Arsuz Belediye Başkanı Nazım Culha’yı makamında ziyaret etti. Arsuz ekonomisine, turizmine ve iş dünyasına yönelik önemli değerlendirilmelerin yapıldığı toplantıda Başkan Nazım Culha, ARİAD’ın şehrin ekonomisini dizayn edecek ve yönlendirecek önemli bir kuruluş olduğunu söyledi. TURİZME DEĞER KATACAK İKİ PROJE Oldukça sıcak ve samimi bir havada gerçekleşen ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Culha, “ARİAD ile birlikte sürekli işbirliği ve güçbirliği içerisindeyiz. Bu anlamda bu kente hizmet edecek her türlü sosyal, ticari ve kültürel projelere güç birliğinin daha çok katkı sunacağını düşünüyorum” dedi. Turizm hedeflerine adım adım ilerleyen ilçede çalışmaları başlayan Arsuz – Samandağ Çevlik yolunun yanı sıra Madenli Mahallesi ile Serinyol arasındaki yolun yapılmasını da Hatay Büyükşehir Belediyesi’nden talep ettiğini dile getiren Başkan Nazım Culha, “Madenli – Serinyol arasındaki yol Arsuz ile Hatay Havaalanı arasını 15 dakikaya düşürecek. 2021 yılında Hatay’da gerçekleşecek olan EXPO Fuarı için yolun yapımını büyükşehire sundum, daha önce de Sayın Valimize sunmuştum. Çok büyük bir devlet yatırımı bu proje. Hali hazırda mevcut bir yol var zaten. Bu yolu eskiden madenciler kullanırdı. Mahallemizin adnda bu yüzden Madenli.. Bu yolun yapılmasıyla Antakya’dan veya havaalanına gelen yerli ve yabancı herkes Arsuz’a daha kısa sürede, direk gelebilecek” derken, bu iki yolun yapılmasıyla ilçede turizmin çıtasının yükseleceğini ifade etti. BAŞKAN CULHA’YA TEŞEKKÜR Arsuz İşadamları Derneği Başkanı Adnan Ağır da, ilçeye değer katan çalışmalarından dolayı Başkan Nazım Culha’ya teşekkür ederek, “Bizim yanımızda yer almanızla çok güzel projelere imza atacağız. Yönetimimizin hepsi genç ve azimli. Bu vesileyle çok şanslıyız. İlk etapta, ciddi anlamda eksikliğini hissettiğimiz yelken kulübü tarzında bir tesis kazandırmak istiyoruz. Bu konuda sizlerinde desteğini talep ediyoruz” dedi. EXPO 2021 Fuarı’nın Hatay için çok önemli bir şans olduğunu dile getiren Başkan Ağır, bu fuarla Hatay’a gelmesi beklenen yaklaşık 2,5 milyon turistin büyük bir çoğunluğunu Arsuz’a çekmek ve ilçenin tanıtımını yapmak gerektiğini, bu bağlamda Arsuz ile Havaalanı arasını kısaltacak olan yolun da büyük önem taşıdığını ifade etti.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Yerel
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Yerel
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Yerel
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Yerel
Son Dakika Haberler
Hatay Maarif Koro Ve Orkestrası'ndan Duygu Dolu
Yaşayan İnsan Hazinesi Emel Duman’a Ogün Kaptanoğlundan Ziyaret
UKOME, 2026 Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
Hatay Depki Halk Oyunları Ekibi Türkiye üçüncüsü
İlginizi Çekebilir
Yayladağı’nda Antakya Gastronomisi Konuşuldu
Hatay Bilim Ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Rektöre Ziyaret
Gönenç Halk İçin Çırpınan Belediye Başkanının Hedef Alınıyor
TGC Basın Müzesi'ne Milli Eğitim Akademisi Öğretmen Adaylarından Ziyaret
Tahsin Nihadioğlu Dosyası Için Adalet Arayışı Yeniden Gündemde
Hatay’da Fırtına Etkili Oldu: Ağaçlar Devrildi, Çatılar Hasar Gördü
Bakmadan Geçme
Nupel İnşaat'tan Gol Şov: Demirköprü’yü Farklı Geçti
Spor
İskenderun Belediyesi Engelsiz Atölye ‘de Mezuniyet Coşkusu: 35 Özel Öğrenci Kep Attı
Eğitim
Defne’de Altyapı çalışmaları Devam Ediyor
Çevre