Tarih : 22-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Spor
Antakyaya on adet sportif alan kazandırılıyor
Antakyaya on adet sportif alan kazandırılıyor
Yayınlanma Tarihi : 28.07.2019 00:00
Bu haber
986
defa okundu
Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz Spor Toto Genel Müdürlüğü ile yapılan protokol kapsamında şehrin muhtelif yerlerinde olmak üzere toplam 10 adet sportif alan yapılacağının müjdesini verdi. AK Parti Hatay Milletvekilleri Hacı Bayram Türkoğlu ve Sabahat Özgürsoy Çelik ile birlikte Spor Toto Teşkilat Başkanı Bünyamin Bozgeyik’i Ankara’da bulunan makamında ziyaret ederek protokol imzalayan Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, geleceğin teminatı gençlere yönelik sportif faaliyetler sunmak üzere 10 adet alanın şehrin muhtelif yerlerinde hayata geçirileceğini, bu protokolden dolayı mutluluk duyduğunu ifade ederek, hayırlı olsun dileğinde bulundu. Başkan Yılmaz, AK Parti Hatay Milletvekilleri Hacı Bayram Türkoğlu ile Sabahat Özgürsoy Çelik’e ve Spor Toto Teşkilat Başkanı Bünyamin Bozgeyik’e desteklerinden ötürü teşekkürlerini iletti. AK Parti Hatay Milletvekili Hacı Bayram Türkoğlu protokol ile ilgili şahsi twitter hesabından attığı tweette; “AK Parti Hatay Milletvekilimiz Sayın Sabahat Özgürsoy Çelik ve Antakya Belediye Başkanı Sayın İzzettin Yılmaz ile Spor Toto Teşkilat Başkanı Sayın Bünyamin Bozgeyik'i ziyaret ettik ve Hatay'ımıza yapımı planlanan spor tesisleri ile ilgili söz aldık ve protokol imzaladık.” ifadelerine yer verdi. AK Parti Hatay Milletvekili Sabahat Özgürsoy Çelik ise attığı tweette; “ Gençler Müjde! Antakya ilçemize yapılacak olan “10 adet sportif alan” protokolünü, Spor Toto Teşkilat Başkanımızı ziyaret ederek Milletvekilimiz Sayın Hacı Bayram Türkoğlu ve Antakya Belediye Başkanımız Sayın İzzettin Yılmaz ile birlikte imzaladık. Antakyamıza hayırlı olsun.” ifadelerine yer verdi. Protokol imza töreninin ardından AK Parti Hatay Milletvekilleri Hacı Bayram Türkoğlu, Sabahat Özgürsoy Çelik, Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz ve Spor Toto Teşkilat Başkanı Bünyamin Bozgeyik günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Spor
Turnuvanın Favorisi Medeniyetlerspordan Bol Gollü Galibiyetler
Spor
İskenderun’da çocuk Olimpiyatları Coşkusu
Spor
Dünya Kupası'na Veda Ettik! Milliler, Paraguay Engelini De Geçemedi
Spor
Son Dakika Haberler
Masatlı: Babalar Gölgedir, Güvendir
Başkan Özgün: “Çocuklarımızın Mutluluğu, Defne’nin Geleceğine Yapılan En Değerli Yatırımdır”
HBB’den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
Dijital Köprü & Etik Projesi Hatay’da Gazetecilerle Buluştu
İlginizi Çekebilir
Başkan Öntürk’ten Babalar Günü Mesajı
Başhekim Günal’dan Iş Insanı Necmi Asfuroğlu’na Anlamlı Ziyaret
Şair Sabahattin Yalkın Hayatını Kaybetti
İnşaattan İşçi Düştü!
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Büşra Ve Kerem Mutluluğa “Evet” Dedi
Bakmadan Geçme
Antakya'da Dehşet: Baba Ve Kızı Öldüren Şüpheli, Olay Yerinde Yakalandı
Asayış
Kurtlusoğuksu’da Kangrenli Su Hattı Yenileniyor
Çevre
Mehterin Coşkusu Hatay’da Yükseldi
Sanat