Tarih : 22-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Spor
Antakya Belediyesi üçüncü oldu
Antakya Belediyesi üçüncü oldu
Yayınlanma Tarihi : 12.11.2019 00:00
Bu haber
475
defa okundu
Antakya Belediyesi kurumlar arası düzenlenen Şehit Polis Gülşah Güler Demokrasi Futbol Turnuvası kapsamında çıkmış olduğu üçüncülük maçında Antakya Açık Ceza İnfaz Kurumu 4-1 yenerek üçüncü oldu. Üçüncülük maçında Antakya Belediyesi’nin golleri Uygar Uyar, İsmail Karagön, Kemal Alış ve Emin Kaba’dan geldi. Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz, üçüncülük madalyasını almaya hak kazanan Antakya Belediyesi kurumsal futbol takımı oyuncularını tebrik etti.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Spor
Turnuvanın Favorisi Medeniyetlerspordan Bol Gollü Galibiyetler
Spor
İskenderun’da çocuk Olimpiyatları Coşkusu
Spor
Dünya Kupası'na Veda Ettik! Milliler, Paraguay Engelini De Geçemedi
Spor
Son Dakika Haberler
Masatlı: Babalar Gölgedir, Güvendir
Başkan Özgün: “Çocuklarımızın Mutluluğu, Defne’nin Geleceğine Yapılan En Değerli Yatırımdır”
HBB’den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
Dijital Köprü & Etik Projesi Hatay’da Gazetecilerle Buluştu
İlginizi Çekebilir
Başkan Öntürk’ten Babalar Günü Mesajı
Başhekim Günal’dan Iş Insanı Necmi Asfuroğlu’na Anlamlı Ziyaret
Şair Sabahattin Yalkın Hayatını Kaybetti
İnşaattan İşçi Düştü!
Seyfi Uzunparmak Serinyolspor’a Veda Etti
Büşra Ve Kerem Mutluluğa “Evet” Dedi
Bakmadan Geçme
Antakya'da Dehşet: Baba Ve Kızı Öldüren Şüpheli, Olay Yerinde Yakalandı
Asayış
Kurtlusoğuksu’da Kangrenli Su Hattı Yenileniyor
Çevre
Mehterin Coşkusu Hatay’da Yükseldi
Sanat