Tarih : 24-06-2026
Video Galeri
Foto Galeri
Köşe Yazarları
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
ANASAYFA
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
MENÜ
Yerel
Spor
Cemiyet
Siyaset
İş Dünyası
Asayış
Eğitim
Sağlık
Çevre
Sanat
Yaşam
Anasayfa
Sanat
25 öğrenci canlı model ile çizimleri yaptı
25 öğrenci canlı model ile çizimleri yaptı
Yayınlanma Tarihi : 29.06.2022 00:00
Bu haber
345
defa okundu
Antakya Belediyesi, Ansam Kültür Derneği ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı işbirliği ile düzenlenen 7. Uluslararası Orontes Çağdaş Sanat Festivali kapsamında bölgenin ilk Karakalem çalıştayı düzenlendi. Karakalem çalıştayı Küratörlüğünü Ressam Selmani Baki Kocaispir yaptı.Resim alanında yaptığı başarılı çalışmaların yanı sıra aldığı ödüller ve hayallerinde Görsel Sanatlar Öğretmenliği olan öğrencilerin tamamına okul kazandırması ile bilinen Ressam Selmani Baki Kocaispir geçtiğimiz günlerde T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, Antakya Belediyesi ve Ansam Kültür Derneği işbirliği ile şehrimizde düzenlenen “Orontes 7. Uluslararası Çağdaş Sanat Festivali” kapsamında gerçekleştirdikleri Karakalem çalıştayının bölgede ilk olarak yapıldığını söyledi.Karakalem çalıştayının Küratörlüğünü yapan Ressam Selmani Baki Kocaispir yaptığı açıklamasında, “Mahfel Sosyal Tesislerimizde halka açık olarak gerçekleşen Karakalem çalıştayımız 3 gün sürdü ve bu üç günde her gün farklı 25 öğrencimiz canlı model ile çizimler yaptılar. Üç gün boyunca yapılan çizimler sergilendi ve bu çalışmalar Protokol üyelerimiz ve vatandaşlarımız tarafından çok beğenildi. Karakalem çalıştayında Ressamlar Nergiz Doğru, Nurettin Türkmen ve Süleyman Dağlıoğlu Küratörlük yaparak bizlere destek verdiler. Finalinde tüm öğrencilerimize katılım belgesi verilerek hepsine teşekkür edildi. İlk defa gerçekleşen böyle bir çalıştayın içinde yer almaktan son derece mutluluk duyduğumuzun altını çizmek isterim. Aynı zamanda Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz’ın elinden aldığım 2022 Genç Sanatçı Ödülü benim için ayrı bir onur oldu. Bu gibi çalışmaların içerisinde her daim yer almaya hazır olduğumuzu belirterek Orontes 7. Uluslararası Çağdaş Sanat Festivalini düzenleyen T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığımıza, Antakya Belediye Başkanımız İzzettin Yılmaz’a, Ansam Kültür Derneği Başkanı Mehmet Oflazoğlu’na ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için
Giriş Yap
ya da
Kayıt Ol
Benzer Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Sanat
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Sanat
Yazar Seyfullah Kayman'ın İkinci Kitabı "Kızımla Diyaloglar" Okuyucuyla Buluştu
Sanat
Son Dakika Haberler
‘Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri’ Sergiye Yansıdı
Muhtarlar Akademisi Eğitim Programı Başladı
Samandağ Festivali Vatandaşlardan Yoğun Ilgi Görüyor
Antakya Tarihi Kent Merkezi Canlanıyor
İlginizi Çekebilir
Halkımızı Bu Seviyesizliği Kınamaya Davet Ediyorum.
Çöloğlu: Af Yok, 36 Ay Vade Var!
Dikkatsizlik Felaket Getiriyor: Ormanlar İçin Acil Uyarı
Yeter Teyze'nin Ekmek Mücadelesi Yürek Isıtıyor
Arsuz Ilçe Sağlık Müdürlüğünden Yüksek Riskli Gebeye Ev Ziyareti
HATSU, Arsuz’da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
Bakmadan Geçme
Dörtyol’da Ev Yangını: 2’si Çocuk 4 Kişi Hastanelik Oldu
Asayış
Belen’de Cip Uçuruma Yuvarlandı!
Asayış
Genç Yetenek Yaren Dönmez’den Gururlandıran Kişisel Resim Sergisi
Sanat